Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Glorija.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem in so v skladu z veljavnim  Zakonom o varstvu potrošnikov.

S spletno trgovino Glorija.si upravlja podjetje Ana Černe s.p (v nadaljevanju ponudnik). Ponudnik posluje v slovenskem jeziku.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, e-pošta),
  • pogoje dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave),
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • bistvene značilnosti blaga (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davke in stroške dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Ob registraciji v spletno trgovino, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Prav tako je vsak uporabnik samodejno prijavljen na naše e-prispevke, ki pa jih lahko kadar koli odjavi.

Obiskovalec spletne trgovine lahko opravi nakup tudi brez registracije.

Načini plačila

Ponudnik omogoča kupcu naslednje načine plačila:

  • po povzetju
  • po predračunu

Cene

Cene so označene ob posameznem izdelku v spletni trgovini in veljajo v trenutku oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Cene so brez DDV, ker ponudnik ni zavezanec za DDV (zato kupec lahko kupi izdelek brez DDV). Cene, označene ob izdelku ne vsebujejo stroškov dostave.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@gloria.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo vplačil bo izvedeno na TRR kupca takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Po predhodnem dogovoru je možen tudi osebni prevzem na sedežu ponudnika.

Stroške dostave do vrednosti 49,99 EUR krije kupec.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine Glorija.si ter: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in  po najboljših močeh izpolnjuje svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@glorija.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno reševanje sporov.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ana Černe  s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Podatki ponudnika:

Firma: Spletna prodaja Ana Černe s.p.

Skrajšana firma: Ana Černe s.p.

Matična številka: 8382956000

Davčna številka: 39478670

Sedež: Cankarjeva ul. 22, 5000 Nova Gorica

email: info@glorjia.si

Glavna dejavnost: 47.910-  Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

Vpisan v Poslovni register Slovenije dne 1. 3. 2019

Ponudnik ni davčni zavezanec.